چگونه مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی “نام خود” به صفحه حساب کاربری منتقل میشوید که در بخش “ویرایش اطلاعات حساب” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
چگونه میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “نمایش تاریخچه سفارشات” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
در 7 روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز میتوانید سفارش خود را از طریق سایت دکورشاپ و بهصورت آنلاین ثبت نمایید. همچنین در صورت لزوم میتوانید جهت ثبت تلفنی سفارش، با شمارههای 66712475-021 و 09125603163 تماس حاصل فرمایید.
آیا میتوانم برای شخص دیگری از دکورشاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در فرآیند ثبت سفارش و در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویلگیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت نمایید، تحویلگیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی ارائه نماید.
آیا میتوانم مبلغ سفارش را هنگام دریافت کالا و به صورت پرداخت در محل وجود دارد؟
این روش پرداخت در حال حاضر تنها برای ساکنین محترم شهر تهران امکانپذیر است.
آیا میتوانم وجه سفارش را بهصورت اقساطی پرداخت نمایم؟
بله. 20 یا 30 درصد مبلغ باید بهصورت نقدی پرداخت و برای مبلغ باقیمانده چک صیادی داده شود.
چگونه میتوانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
جهت اطلاع از وضعیت سفارش خود با شماره 66712475-021 تماس حاصل فرمایید.
آیا میتوانم سفارش خود را لغو نموده یا تغییر دهم؟
پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون نهاییسازی سفارش شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، قادر به حذف و تغییر سفارش نخواهید بود. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات، 66712475-021، تماس بگیرید.
سفارش چگونه ارسال میشود؟
ارسال کالا در تهران توسط پیک دکورشاپ و در شهرستان از طریق پست یا باربری انجام میپذیرد.
هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
در حال حاضر برای سبد خرید بالای 1 میلیون تومان ارسال رایگان است. در غیر این صورت، طبق تعرفه پست یا باربری خواهد بود.
در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداختشده چه زمانی و چگونه مسترد میشود؟
هنگامی که کالایی عودت داده میشود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش دکورشاپ، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش به مشتری انجام شده و تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام مغایرت داشت یا دارای ایراد فنی و آسیبدیدگی بود، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش دکورشاپ، از طریق شمارههای 02166341576 یا 09027241020 تماس بگیرید.
آیا قیمت محصولات در سایت دکورشاپ به روز هستند؟
بله، دکورشاپ بهطور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضهشده در وبسایت خود را کنترل و به روزرسانی میکند.
آیا قیمتهای دکورشاپ نسبت به بازار ارزانتر است؟
سیاست قیمت گذاری در دکورشاپ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در دکورشاپ کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دکورشاپ برای مشتریان به صرفه است.
چگونه میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟
کدهای تخفیف فعال دکورشاپ، از طریق صفحه اصلی سایت قابل دسترسی هستند. کدهای تخفیف جشنوارهها از طریق پیامک اطلاعرسانی میشود.