همراهان گرامی، کلیه سفارش های قبل از عید با قیمت 1401 ثبت خواهند شد و از تاریخ 20 فروردین 1402 پردازش و ارسال می شوند
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی “نام خود” به صفحه حساب کاربری منتقل میشوید که در بخش “ویرایش اطلاعات حساب” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
لطفاً ایمیلهای اسپم خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری گاهی اسپم میشوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “نمایش تاریخچه سفارشات” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش ،در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
دکورشاپ با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در دکورشاپ با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند
ا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون نهایی سازی سفارش شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.
کالاهایی نظیر میز و بوفه و آینه، ساعت هیچ نیازی به نصب یا فعالیت اضافی برای قرار گرفتن در منزل شما را ندارند. کالاهایی مانند لوستر، بسته به نوع لوستر (برنزی، کریستالی، چوبی، سقفی و …) نحوه بسته بندی و تحویل آنها متفاوت است و در اکثر موارد به صورت مونتاژ نشده تحویل مشتری می گردند. و مشتری بسته به نوع لوستر می بایست با توجه به دستورالعمل موجود در جعبه لوستر اقدام به مونتاژ و نصب روی سقف نماید یا از افراد مجرب در زمینه نصب لوستر کمک بخواهد. ماموران تحویل سفارشات دکورشاپ تنها وظیفه دارند سفارش را به مشتری تحویل بدهند و نصب کالا در حیطه تخصص آنها نیست.
کارشناسان بخش تولید محتوای دکورشاپ تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در دکورشاپ دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین دکورشاپ نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.
گاهی به دلایل مختلف مانند توقف تولید محصول ، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال دکورشاپ تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.
کالاهای دارای قیمت که در سایت دکورشاپ با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار دکورشاپ موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود. همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
همگی کاربران دکورشاپ میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دکورشاپ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت دکورشاپ برای همه کاربران وجود دارد.برای سفارشات شهر تهران امکان پرداخت درب محل توسط کارتخوان نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای پرداخت مراجعه کنید.
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دکورشاپ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان .دکورشاپ به مشتری اعلام خواهد شد
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد. اما بزودی این امکان برای شما فراهم خواهد شد.
خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی دکورشاپ از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از دکورشاپ که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید: – با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز ارسال میشوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری میتواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست پیشتاز این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل میدهند.
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
زمان تحویلهای سفارشات معمولا ۱ الی ۲ روز است. در موارد خاص که زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل تغییر میکند، واحد پشتیبانی دکورشاپ با شما تماس میگیرد و زمان تحویل سفارش را بهاطلاع شما میرساند.
از آنجا که دکورشاپ یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل دکورشاپ امکانپذیر نیست.
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir/ همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده میتوانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.
ارسال از طریق تیپاکس برای سفارشهایی امکانپذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند، برای مشاهده لیست این شهرها میتوانید به صفحه پست تیپاکس مراجعه کنید.
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش دکورشاپ، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان دکورشاپ با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی میکنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد.
طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفتانگیز ثبت کنید و پس از آن قیمتها به حالت اول برمیگردند.
پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
برای اطلاع از سوابق دریافت و مصرف بن تخفیف، باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه “امتیاز” کلیک کنید تا به صفحهای منتقل شوید که اطلاعات بن تخفیف شما شامل تاریخ ثبت، تراکنشها، تاریخ انقضا، اعتبار اولیه، اعتبار مصرفی، مانده و وضعیت در آن نشان داده میشود.
بله، دکورشاپ به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
سیاست قیمت گذاری در دکورشاپ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در دکورشاپ کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دکورشاپ برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در دکورشاپ قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه دکورشاپ از قبیل “بن تخفیف” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در دکورشاپ بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.